Wednesday, October 15, 2008

Jumpa bos baru!

Kul 2.30 ptg ... dapat call bagitau bos baru dah ada kat bilik ... sebelum tu dah turun naik nak jumpa dia ... tapi bilik gelap. Pesan kat kerani suruh interkom kalu dia dah masuk ...

Masuk ofis ... bagi salam ... ayat pertama kuar dri mulut En Huzaini ' ... la ko ker ... ' Bukan apa selalu tembung ngan dia kat lif ... masa sampai atau balik ofis ... borak2 biasa ... tapi sebab aku layan baik punya ... mula la melalut pasal kisah2 dia masa belajar dulu ... aku pasang telinga jer ... sembang punya sembang ... terus bagi keje kat aku ... alamak tak menyempat lak bos baru ni ... he..he..

Hari Selasa nanti ada meeting ngan MARA dan JPA ... pasal pewujudan 437 jawatan baru ... so dia minta aku study dulu pasal waran perjawatan ni ... kerani En Huzaini baru jer cuti bersalin ... so aku diminta berurusan dgn pemangku tugas ... minta fail waran perjawatan utk Mara ni ...

Buat masa ni aku masih kat ofis lama ... tunggu En. Baidillah pindah barang ke atas ... dan selepas tu aku la berpindah kat bilik dia ... 1 bilik sorg beb!

No comments: