Friday, October 31, 2008

Rajin Ker?

Atas nasihat seorg teman ... hari ni aku merajinkan diri menjenguk ke dapur di awal pagi ... gorengkan popia otak2 utk 2 jejaka tampan kat umah ni ... he..he .. panaskan segala macam lauk pauk ... siap tapau lagi popia dan nasi +ikan goreng sambal ...

Sempena ari jumaat yg berkat ni jugak ... aku bawa kuih raya bersama bekas2nya ke ofis ... almond london dan tart nenas ... sedekah kat member2 ... sampai habis Syawal ... kuih aku tak luak2... banyaknya cam tu jugak ... ha..ha.. aku memang tak pandai sgt makan biskut2 ni ... yg ada kat kepala otak aku ... nasi.. nasi ... nasi ... tu yg badan dah makin mengembang sana sini ...

Popia dah makan 2 ketul ... nasi tak usik2 ... rasa kenyang lak ...

Malam tadi my son dah terbocorkan rahsia hadiah harijadi utkku ... he..he ... 2 minggu je lagi ... dah tak suprise la jawabnya. Ikmal main bisik2 dgn papa dia ... so bila masuk tidur ... aku pasang jarum ... dan Ikmal dengan penuh jujurnya bagitau apa yg papa dah belikan utk mama ... w/pun dah tau ... bila papa bungkus cantik2 ... buat la konon2 excited ... kang kecik hati lak... he..he..

Lunch nanti ada orang belanja nasi beriyani bungkus ... ada BRO kat sini akan bertukar ke Kastam ... apa2 pun makan kat cafe juga ... kesian my friend tu nanti ...

No comments: