Monday, October 20, 2008

Jamuan Raya, Jamuan Perpisahan Pak Lah dan Meraikan MK1 Baru

Hari ni ada jamuan raya kat MOF. Sempena meraikan sambutan raya, majlis perpisahan Pak Lah sebagai MK1 dan mengalu-alukan YBMK1 yg baru.



Posing sakan kat ofis sebelum gi jamuan.

Aku, Diana, Wahidah, Ijah, Lina, Irma dan Nana

Yg ni lak muka2 yang dah tak sabar nak makan, Pak Lah sibuk bagi ucapan, diaorang sibuk perasan jadi artis ....


Inilah sebahagian pegawai ambilan batch june08. Time2 macam ni la baru dapat jumpa balik ... maklumlah masing2 dah bizi ... Ada mak orang, bini orang dan bakal jadi bini orang ... Ain, bakal pengantin baru 25 Oct nanti. Kaum Adam ada dlm 10 org ... tapi nampak kelibat dlm 2/3 orang jer ...

Gambar time makan tak de lak ... tak hengat punya nak posing bila dah menyantap ni ... antara yg masuk dlm perut aku ... nasi beriyani+ayam masak merah, lemang n rendang, sup utara, sate dan buah2an ... ehm ... masa ramai orang dah naik ofis, aku dan tulip merah masuk dlm dewan ... ha..ha.. makan laksa lak ... share tau ... macam2 yg lain ada ... tapi ... perut aku cam dah meletup ni ...

2 comments:

susu dalam botol said...

ooo. kerja kementerian kewangan ye? sama-sama gomen :)

seroja-08 said...

u gomen kementerian apa?
sbb gomen la ada masa layan blog ... private dulu manjang bz