Wednesday, January 28, 2009

Awal pagi ... berkejar ke Klinik Kesihatan Putrajaya utk buat medical check-up ... dpt set appoiment pun atas jasa baik sorg member yg bertugas di sana. Malangnya semasa pendaftaran, aku dan Eta dimaklumkan bahawa caj yg dikenakan utk pemeriksaan doktor bagi melanjutkan pelajaran adalah sebanyak RM80 ...

Fikir punya fikir, kitaorg cancelkan utk buat medical check-up di KK Putrajaya ... sebabnya bayaran lebih kurang sama dengan buat kat private dan biasanya makan masa sampai ke petang ... apatah lagi tengok lautan manusia yg sedang menunggu utk mendapatkan rawatan. Pengalaman last year masa buat check-up utk keje di MOF pun dari pagi sampai ke petang ... tapi masa tu bayaran cuma RM1 sahaja.

Selepas tu kami ke MOF utk dapatkan pengesahan borang perjanjian ... ingat nak menyinggah ke Bajet Dept, teringat kat budak2 kat bajet ... tapi sebab dah kesuntukan masa ... kami hanya ke bhgn PSM utk jumpa bos Eta, En. Abu Shamsi ... minta pengesahan ... dan menyinggah kat ofis Diana dan Ida sekejap ... tanya khabar dan minta sampaikan salam buat yg lain2 ... call zie ... tapi tak de jawapan ... juga call cc Bib, Jennifer dan Fizah.

Eta balik ke Puchong dan aku singgah di Klinik Famili di Seksyen 27 Shah Alam utk buat medical check-up ... dan tak sampai 1 jam semua urusan selesai ... beli makanan utk tengahri dan terus balik rumah.

Dalam perjalanan ... terima call dri my hbby ... rupanya hbby dah belikan note book Ben-Q S32B Series ... berharga RM2199 ... rasa terharu sangat ... sebabnya notebook amat kuperlukan utk semua tugasan2 yg menanti ... dan juga mesti menggunakan PowerPoint 2007 utk pembentangan tugasan. Thanks hbby atas keprihatinanmu ... i luv u very much ... ever dan forever ...

No comments: