Friday, November 14, 2008

Oh Anakku Tak Sihat!

My son tak sihat sejak dari malam ... mengadu sakit telinga ... merengek tak boleh tidur ... risau betul aku dibuatnya. Nak bawa ke klinik, kereta aku hbby dah bawa gi annual dinner sekolah dia ... nak bawa kereta hubby, aku mana la reti manual ni ...

Bangun pagi ... call boss bagitau masuk lewat sbb nak bawa Ikmal ke klinik ... asalnya hbby nak bawa sendiri ... tapi aku nak ikut gak ... nak tau juga apa puncanya sakit telinga tu ... alang2 gi klinik ... aku pun turut jumpa doktor ... sejak semalam aku rasa tak sedap badan ... sudahnya kitaorg berdua sama2 dinasihatkan berehat di rumah ...

Telinga Ikmal sakit disebabkan kelenjar dlm telinga bengkak.. kerana selsema yg dihidapinya ... memang aku perasan Ikmal selsema dalam minggu ni ... tapi kerana macam tak teruk sangat ... aku buat tak kisah sangat nak bagi ubat ... kesal tak sudah dalam hati ... pastinya jadi pengajaran paling berguna untukku ...

Lepas makan ubat ... kami sama2 lena sehingga petang ...

No comments: