Tuesday, November 4, 2008

Awal Dari Biasa ...

Kena kuar awal sikit dari rumah ... belum kul 7 pg ... aku dah meluncur laju di lebuhraya ... ni semua gara2 perhimpunan bulanan dengan big boss yg dijadualkan bermula 7.40 pg. Sambil tu sempat lagi gorengkan popia otak2 dan panaskan kuah spagetti ... utk 2 jejaka yg tinggal kat umah dan bekal pagi ...

Dalam 8.40 pg perhimpunan bersurai ... amanat2 yg disampaikan aku dengar sepintas lalu ... w/pun perhimpunan tidak mengambil masa yg lama ... terasa gak kelenguhannya, maklumlah sejak tinggalkan alam persekolahan ... tak denya nak berdiri ramai2 dlm barisan...

Lunch time, ikut zie n d'gang makan di cafe kastam ... makan nasi ayam ... banyak betul nasi yg aku ambik ... tapi cam biasa ... aku kan tak suka membazir ... he..he..he... mesti habis punya ... Lepas tu jalan kaki ke PJH ... ambik kad bank yg aku buat tempohari ... cuaca pun ok ... tak la rasa letih ke sana.

5 comments:

Cikgu Eta said...

saya baru balik dari cafe.. saja tapau mee goreng..

seroja08 said...

elok la ... keje kuat kena jaga makan ... spagetti akak tak habis pun ... tak lalu mkn bekal ...

Cikgu Eta said...

selsema ni...

seroja08 said...

macam2 penyakit hinggap ...penangan stress ni

Cikgu Eta said...

itulah dah lama tak keje kuat kot...he...he...