Wednesday, December 31, 2008

Selamat Tinggal MOF

Hari terakhir aku di MOF ... sedih rasa hati meninggalkan tempat yg penuh suka duka ni ... pasti kurindui kalian semua yg banyak mewarnai kehidupanku di MOF ini ...

Buat En Huzaini, bos terakhirku di sini ... terima kasih atas peluang2 dan pendedahan yang diberikan selama ini ... buat En Nik Ab. Kadir, Timbalan Pengarah Sektor E yg cukup banyak membantu menangani masalah dengan MECD, Maszatun ... kerani yg banyak membantu ... cc zul, zehan, diana, dewi, zuria aida dan siti sabena (PA En. Nik).

Tidak lupa Puan Georgina, yg banyak membantu n memberi guide line utk menjawab maklum balas kabinet, surat2 dan sebagainya.

Juga buat warga kerja Sektor A, penempatan pertamaku di bajet ini, sekalung penghargaan utk En Rahman dan Tuan Syed Azmi, En. Zam, En. Ramzi, Pn Normas, Pn Eni, Pn Roslinah, Yusliza, Suhaili, Miss Lim, En. Azmi, cc bib, wahidah, nana, jalilah, Irma, Amin, Norijah, Azza dan Alina (PA Tuan Syed).

Teman2 seangkatan yg tersayang jennifer, fizah, oni, ila, zie, ain, fuzah, sabariah dan ramai lagi ... doaku tetap mengiringi kalian semoga mendapat apa yg dihajatkan ... Maaf atas segala keterlanjuran, kekasaran bahasa dan sebagainya yg menyinggung hati kalian.

Insyaallah ... ada kesempatan pasti kita kan berbicara lagi di ruangan bisu ini ... doakan yg terbaik utk kami (jem/eta) dalam pelajaran dan sukses dalam kehidupan.

No comments: