Friday, October 2, 2009

Kembali Bergelar Pelajar

Dah seminggu berlalu ... kini aku kembali menempuh traffic jam untuk ke maktab ... maklumlah sepanjang 12 minggu menjalani praktikum ... perjalanan tak sampai 5 minit utk ke sekolah ... tapi sejak bergelar pelajar ni ... terpaksalah keluar awal pagi utk ke maktab.

Bagaimanapun, jadual pengajian utk semester 2 ni hanya separuh hari sahaja ... subjek major dan minor, dan juga Ilmu Pendidikan ... dan hanya tinggal sebulan sebelum exam akhir ... yg dijadualkan bermula 3 November nanti.

Sementara untuk temuduga spp (Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran), aku dan rakan2 sekelas 1A (skrg dah jadi 2A) adalah pada 29 Oktober 2009 ... sama ada sesi 7.30 pagi atau 10 pagi. Aku dapat sesi 7.30 pagi ... sebelum ni aku ada masalah sikit kerana nama tiada utk senarai temuduga sedangkan semua rakan ada ... bila cek dengan HEP ... rupanya no IC pada HEP salah ... nasib baik benda ni cepat disedari dan aku pun dah menghubungi pegawai di spp utk membetulkan no IC.

Malasnya nak study utk exam dan juga temuduga spp tu ... sesapa yg ada tips utk temuduga, bolehlah berkongsi yer!

No comments: