Tuesday, October 13, 2009

Hari keempat berpuasa di bulan Syawal ... hari ni hanya ada satu kelas sahaja ... kelas IP ... dlm kul 10.30 pagi dah bertolak balik .

Belah petang nak siapkan assignment Math ... 2 kad manila habis digunakan ... tapi bentuk cone dan cylinder yang aku hasilkan tak menepati standard piawaian ... tak kemas dan tak memuaskan hati ... entahlah ... malasnya nak buat yg lain.

Esok pula sepatutnya ada 2 kelas ... tapi En. Rohimie dan Pn Yati tak de ... tak yah datang maktab la. Ada jemputan hari raya di Bghn Belanjawan, Kmtrn Kwangan ... ingat lagi diorang dgn aku ... tapi nampaknya tak dapat menghadirkan diri ... dah janji dgn hubby nak puasa sampai Khamis ni.

Sekolah Ikmal pula ada sambutan sukan sekolah ... puas pujuk mama dan papanya suruh datang tengok dia berlari ... ikutkan hati aku nak sangat balik ... tak sampai hati dengar rayuan Ikmal ... kebetulan aku pun tiada kelas esok ... tapi mesti abang tak benarkan utk balik kampung sendiri ... aku pujuk abang suruh MC ... tapi abang ingatkan aku tugas seorang guru ... jangan suka2 cuti tanpa sebab ... kasihan murid2 dan juga guru2 lain yang kena relief kelas ...

Ikmal, maafkan mama sayang! Mama harap ikmal berjaya dalam semua acara yg disertai ...

No comments: