Thursday, June 11, 2009

Hari yang terus berlalu ...

Cuti sudah semakin menghampiri penghujungnya ... namun banyak tugasan wajib yg belum kusempurnakan. Pensyarah pembimbing juga belum dapat kupastikan ... sebelum ni aku di bawah penyeliaan Dr. Tuan Jah ... kemudian bertukar dengan Pn Kamaliah kerana rumah Dr.Tuan Jah di Ampang ... jauh dengan Shah Alam. Kemudian aku dihubungi oleh Pn Kamaliah memaklumkan bahawa aku di bawah seliaan Dr. Roshani pula.

Waktu lawatan TPM merangkap Men. Pendidikan ke IPGM KBM, aku ke hulu hilir ingin menemui Dr. Roshani ... malangnya beliau sibuk ... panggilan tidak berjawab dan pintu bilik sentiasa tertutup ... rasa kecewa pun ada ... dapat pula pasangan praktikum yg asyik bergantung harap pada aku sahaja ... suruh call pensyarah pembimbing ... macam2 alasan.

Sepanjang cuti ni pun, aku sibuk sangat ... maklumlah nak terima orang baru dlm keluarga ... so bila dah selesai semuanya ... rasa lega sikit ... ingat nak ke IPGM KBM jumpa Dr. Roshani ... malangnya panggilanku masih tidah bersambut. Sudahnya satu apa pun tak buat lagi utk praktikum.

Semalam mempelai datang berkunjung dan tidur rumah. Balik je mempelai, baru nak pegang2 buku ... MIL dan ipar duai pula datang berkunjung ... sibuk acara masak2 dan makan2 ... badan pun dah rasa hilang tenaga ... penat sangat ... tu yg malam ni sibuk layan blog ... tugasan utk Dr. Supian tak mula pun lagi. Tajuk tugasan ingat ... tapi kertas soalan yg lengkap pula hilang ... puas belek2 fail ... tapi tak jumpa gak ... tu hari sebelum cuti ada contoh untuk tugasan ... tapi yg tu pun entah kat mana simpan ... parah..parah!!!

No comments: