Wednesday, August 27, 2008

Ceritaku

Rasanya dah agak lama tidak berceloteh di sini ... sebelum ini sekadar mengambil sisipan ilmu dari pelbagai sumber. Ada banyak yg ingin dicoretkan, tapi bagaikan ada sesuatu menganggu kelancaran utk berbahasa.

Pilihanraya di Permatang Pauh baru sahaja berakhir. Kemenangan seperti yg diramalkan berpihak kepada Parti Keadilan Rakyat dengan majoriti yg agak besar. Tak perlu disebut angka kemenangan, pastinya semua orang mengikuti perkembangan pilihanraya dari awal lagi. Cuma satu harapan kita, moga kemenangan ini menjadi sinar bagi kita rakyat jelata mendapat kehidupan yang lebih baik di masa hadapan.

Setelah diberi cuti rehat selama 2 hari, kesihatan abg makin bertambah baik. W/pun masih tidak sepenuhnya, tapi abg sudah berupaya utk menunaikan kewajipan kepada anak bangsa yg tentunya sentiasa dahagakan ilmu yg baru.

Malam ini juga rumahku pasti meriah dengan kehadiran 2 org adikku, Milah dan Padil. Milah dan si kenit Najmi menumpang bermalam di rumah kerana menghantar suaminya ke Klang yg akan menyertai sukan lompat tali di Kelang. Padil pula dalam perjalanan dri UITM Sg Petani utk menghadiri mesyuarat di UITM Shah Alam keesokannya.

Insyaallah, kami semua akan makan malam di luar, abg belanja.

No comments: