Thursday, April 9, 2009

Berikan Kesabaran Itu!

Semalam aku menghadapi saat yang paling menyedihkan sepanjang mengikuti KPLI. Komputer yg amat berjasa kepadanya dalam menyiapkan tugasan ... entah kenapa tiba2 buat hal... waktu tu jam dah menunjukkan jam 3.45 pagi ... kerja yang sudah hampir siap tinggal utk print saja ... tak dapat diselamatkan ... kerana lepas tu skrin hanya menunjukkan warna biru sahaja ...

Hubby dah guna segala kepakaran utk bantu isterinya ini ... namun komputer masih gagal berfungsi ... semua tugasanku ada dalam komputer ... tak perlu aku listkan berapa banyak tugasan yg ada di dalam ... cukuplah kalau aku katakan semua hasil usahaku yg setiap malam berjaga sehingga awal pagi ... hilang begitu sahaja ...

Dalam hati ... aku meraung sekuatnya ... ingin kutangisi... namun air mata seolah membeku ... hanya gelojak rasa yg seolah tak dapat dikawal ... sedangkan malam itu aku perlu siapkan 3 tugasan utk dihantar keesokannya ...

Dalam keadaan yg amat terdesak ... aku taip kembali sedapat mungkin ... guna laptop... namun pastinya tidak sebaik tugasan awal ... contact sorang member yg turut berjaga ... emelkan tugasan dan minta tolong printkan ...

No comments: