Monday, November 16, 2009

Result Exam

Hari ini aku terima satu berita yang menggembirakan ... result exam Ilmu Pendidikan ... alhamdulillah ... aku termasuk dlm 4 rakan sekelas yg dapat A ... thanks pada pensyarah Puan Sabariah yang sudi melayan karenah student bertanyakan result melalui sms ... cuma bagi no angka giliran sahaja ...

Sebenarnya aku rasa frust sangat masa exam ... ingatan dah tak sekuat dulu ... baca macam2 sampai naik tepu dan tak ingat sangat ... semuanya samar2 ... maklumlah baca last minute ... dan semuanya rasa nak dikejar ... so bila dapat tau result, aku rasa bersyukur sangat2 ... rakan2 yg lain pun ramai yg ok dan ada juga kurang ok ... tapi yg pastinya semua lulus ...

Selain IP, aku juga berdebar dengan paper major BM ... Puan Yati ada bagitau kesedihannya bila ramai yang terkeluar daripada konsep ... terutamanya untuk soalan wajib bagi pengacaraan majlis ... soalan minta majlis perasmian penutupan, tapi kebanyakannya membuat teks pengacaraan bagi majlis perasmian ... termasuklah aku ... 20 markah beb! rasa nak nangis jer ... tu belum lagi jawapan2 merapu yg bagi soalan2 yg lain tu ... aku tak fikir nak dapat bagus ... minta lulus jer ... entahlah ... malas nak fikir lagi ...

No comments: