Wednesday, July 1, 2009

Dugaan Pertama

Awal pagi, terima call dari Dr. Roshani. Nak datang utk pra-penyeliaan. Kebetulan pasangan praktikum MC hari ni ... so aku terpaksa handle sorang2, uruskan pertukaran jadual waktu coz doc. nak datang awal pagi ... kebetulan jadual aku adalah 3 masa yang terawal tu ... bawa jumpa GB, GPK1, guru pembimbing dll. Lepas tu ajak doc. makan kat kantin.

habis pra-penyeliaan, doc tanya kalau aku ada kelas lagi selepas ni ... terus nak observe ... rasa tersentap jugak ... patutnya minggu ni hanya penyeliaan oleh guru pembimbing bukannya pensyarah pembimbing ... disebabkan tiada ... doc. ambik keputusan nak datang esok ... takutnya ... tapi aku tahu lambat atau cepat ... aku tetap akan diselia olehnya ...

Doakan aku berjaya melaluinya dengan baik ... Amin.

No comments: